Auto Car Insurance Quotes, cheap car insurance, automobile insurance, cheapest car insurance

Dari Gemuk jadi Cantik ! Gadis ini berubah setelah ditinggalkan kekasih




Aku cuma nak cakap terima kasih Muhamad Rafi Mohd Akram, sebab berada di samping aku di saat seorang lagi kaum sejenis hg meninggalkan aku tanpa sebarang kata putus semata-mata hanya kerana pada waktu tu aku GEMUK *terlalu gemuk rasanya*. Maklumlah dia kenai aku pun masa kurus tapi sampai GEMUK aku ditinggalkan. Dari berat aku 90kg sampai sekarang 58kg, dari tshirt size XXL sampai S, dari baju kurung size 46 sampai 36, dari seluaq size 38 sampai 30 yang berada di samping aku cuma Mohd Rafi.
Mamat pernah “try” aku balik bila dia tengok aku kurus. Ya aku pernah layan Mamat. Untuk apa? Untuk buat mamat rasa apa yang aku rasa. Dan aku berjaya buat dia betul-betul sakit hati. Padan muka mamat. To my dear MatRafi, Iloveyou so much ihiks *aku jadi macam sekarang di atas kehendak aku sendiri dan hanya disokong oleh Matrafi tupun yang pada mulanya jadi penghalang no 1*
sumber: Farziara Lee 
kredit : http://www.ohbulan.com/ditinggalkan-kekasih-kerana-gemuk-gadis-ini-jumpa-cinta-sejati-nekad-berubah-kurus-cantik/
0 Komentar untuk "Dari Gemuk jadi Cantik ! Gadis ini berubah setelah ditinggalkan kekasih"

Tinggalkan Pandangan/Komen anda

Back To Top