Auto Car Insurance Quotes, cheap car insurance, automobile insurance, cheapest car insurance

Ibu Bapa Johan Nak Melamar Shila Hamzah

Johan Asaari Dan Shila Hamzah

" Ibu dan ayah saya pernah bertanya , jika saya berkenan dengan Shila , mereka ingin merisik dia . Ini karena mereka memang suka sangat bila tengok saya rapat dengan Shila . Mereka lihat Shila seorang wanita yang baik lebih - lebih lagi dengan penampilannya yang berjilbab . " Ujar Johan asaari

" Orang tua saya nampak karakteristik wanita muslimah yang ada pada diri dia . Secara jujur ​​, Shila memang sudah sesuai pilihan hati orang tua saya . Namun apa - apapun , saya anggap soal merisik itu sekadar usikan antara orangtua dan anak saja . " Tambah Johan .

 Terakhir Johan dan Shila dikatakan sedang bercinta ketika dilihat hubungan mereka semakin mesra . Aktor Johan As'ari dan penyanyi Shila Amzah bukan saja digosipkan sedang hangat bercinta malah turut timbul rumor hubungan mereka ternyata mendapat restu dari orang tua Johan . Bahkan juga dikatakan Induk Johan siap untuk datang merisik Shila bagi pihak Johan .

 Johan juga mengatakan Shila memang memiliki karakteristik wanita idamannnya : D

shila hamzah 
Shila Hamzah

Tag : Artis, Gosip
0 Komentar untuk "Ibu Bapa Johan Nak Melamar Shila Hamzah"

Tinggalkan Pandangan/Komen anda

Back To Top