Auto Car Insurance Quotes, cheap car insurance, automobile insurance, cheapest car insurance

Benarkah Jue Aziz Kahwin Rahsia ?

jue aziz kahwin rahsia

Aktor Jue Aziz baru-baru ini dikaitkan dengan gossip yang menyatakan Jue telah menikah secara rahasia ketika Jue upload gambarnya ramah bersama dengan seorang anak. Banyak yang menanyakan siapakah gerangan pemuda tersebut.

  Berikut adalah komentar Jue tentang hal tersebut, "Sudah hampir setahun saya menjaganya, nama dia Darwisy Naufal, 26 September ini genaplah setahun usianya. Dia adalah anak kenalan saya, orangtuanya orang susah, jadi saya ambil dia sebagai anak angkat saya, "

  Apalagi Jue yang kebelangan ini semakin menyepi dari persada seni, menyebabkan banyak spekulasi timbul tentangnya.

"Biarpun saya sudah lama tidak muncul di dada pers, tidak berarti saya tidak lagi aktif dengan karier akting. Karier saya berjalan seperti biasa, cuma saya tidak suka dengan publisitas, cukup-cukuplah apa yang saya lalui sebelum ini. "Kata Jue

jue aziz

0 Komentar untuk "Benarkah Jue Aziz Kahwin Rahsia ?"

Tinggalkan Pandangan/Komen anda

Back To Top